De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. Waterproof down to 30 m/100 ft *1, shockproof to a drop of 2.4 m/8 ft *2, freezeproof down to -10°C/14°F and dustproof *1 *1 The camera is equivalent to JIS/IEC waterproof grade 8 (IPX8) and JIS/IEC dustproof grade 6 (IP6X). * De voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment. Draag je handschoenen? Uren lang in zee, niks aan de hand. Filmopnames maak je in 4K. verzendkosten Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. De 10x Dynamic Fine Zoom⁴ verdubbelt het bereik van het objectief, zodat u de actie veel dichterbij kunt halen. Zo kunt u foto's synchroniseren tijdens het fotograferen, zonder telkens opnieuw verbinding te moeten maken. Hou er wel rekening mee dat het vooral een point-and-shoot camera is. Below you can see the front view size comparison of Olympus TG-6 and Nikon W300. Die meer geavanceerde opties vind je wel in de Olympus Tough TG-5, die volgens de reviewer het topmodel onderwatercamera is op dit moment. De Nikon Coolpix W300 is misschien wel de ideale camera voor een actieve vakantie. Specificaties 16MP • Ultra HD filmen • 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties: Productuitvoering Groen. Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele Count on it to keep performing in harsh conditions, since it’s designed to withstand drops from up to 2.4 m/8 ft., and temperatures down to -10°C/14°F. Uiteraard is hij ‘tough’ en helemaal klaar voor alle ‘mishandeling’ die hij van jou moet ondergaan ;) Kortom: een geweldige camera voor avonturiers die hun trip willen vastleggen op foto of video. Zodat de foto’s en video’s, terwijl je ze maakt, al op jouw telefoon worden gezet en verkleind. Als ik mijn nikon coolpix A300 uitschakel,km blijft het on/off lampje net zo lang branden tot de accu leeg is. Beste Camera's & Objectieven | EISA-awards 2019-2020, TIPA-awards 2018: de beste camera's en objectieven van 2018, Beste telescopen voor vogel- en wildspotting, SnapBridge voor supersnel en eenvoudig delen, Waterdicht tot 30 meter zonder extra behuizing, Beste fotowinkel volgens de Consumentenbond, Medewerkers hebben een ongekende passie voor fotografie. “Whilst it is possible to delve into scene modes and adjust the likes of exposure and ISO sensitivity for yourself, on this camera operation is pretty much point and shoot all the way.” Het handige hiervan: iedereen kan er direct mee fotograferen of filmen. Nikon retain ownership of the Manual and all copies thereof and all related intellectual property rights, and reserves all rights not expressly granted to you under this Agreement. Dit zakformaatje heeft bijvoorbeeld een videolamp. Alle belangrijke reviews & tests. Deze actie is geldig tot en met 10 januari 2021. COOLPIX W300 firmware Hoewel uw apparaat deze downloadservice niet ondersteunt, kan het worden gebruikt om downloadinformatie te bekijken. Je maakt dankzij de grote sensor en de ingebouwde groothoeklens heldere foto's, ook bij weinig licht en onder water. Via de ingebouwde wifi en bluetooth kan je de foto’s gemakkelijk delen met je smartphone. Lees er meer over in ons cookiebeleid. En een winkel waar je op kunt bouwen en vertrouwen, óók als er iets mis is met je nieuwe aanschaf. Door drukte bij de bezorgdiensten kan de bezorging van je pakketje langer duren. Ik had dit probleem ook, het lampje ging uit zodra ik de bluetooth van mijn telefoon had uitgeschakeld. is dag en nacht open. Terry Sullivan van reviewsiteTomsguide.com: “Overall, the rugged and waterproof Nikon Coolpix W300 will provide most shooters with the tools they need to take good to very good quality images or video in most situations.” Sommige meer ervaren fotografen zullen een aantal high end specs missen. De Nikon Coolpix W300: hoe scoort hij bij de reviewers? Eindoordeel: Recommended. De Nikon W300 heeft 4K/UHD-video aan boord. Camera mee in de jeep, huts! Zodat je ook tijdens het duiken de prachtigste video’s kunt schieten. Links naar downloads kunnen via e-mail worden verzonden om op een computer gedownload te worden. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. De Olympus TOUGH TG-5, met ongeveer dezelfde prijs, biedt wel een helderdere zoomlens, meer controlemogelijkheden, betere continu-opnames (snellere burst), en ook meer geavanceerde instelmogelijkheden. Als je even lekker wilt watertanden. De Nikon Coolpix W300 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf. gebruikt tijdens het snorkelen op Barbados. Hoe robuust wil je het hebben? Dankzij het lichtsterke objectief met een prachtig bereik (van groothoek tot tele) maak je ook mooie opnames bij weinig licht of in het donker onder water. Met een diepe grip, een grote monitor en eenvoudige bediening onder water of wanneer u handschoenen draagt. Nikon heeft een prachtige kortingsactie op geselecteerde camera’s en objectieven. Ik gebruikte hem veel onder water. En die klasse is: robuuste compactcamera’s voor op reis en voor actiefotografie. Alle belangrijke reviews & tests. Om bol.com voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Nikon Coolpix W300 Groen. Andrew Alexander and Brent Durand van reviewsite Imaging-resource.com vinden de Nikon W300 een geweldige camera voor wie z’n mobieltje niet wil of kan gebruiken onder extreme omstandigheden. Mijn favoriete fotozaak! De Nikon Coolpix W300 is een robuuste camera, ontworpen voor extreme outdoor situaties. Zoek je een camera of verrekijker voor onderweg? De snappbridge op mijn iphone se toont het beeld van de camera, ik kan via mijn smartphone inzoomen en als ik dan op de knop op mijn telefoon druk dan maakt het gewoon draadloos en op flinke afstand de gewenste foto. Nikon's SnapBridge handhaaft dankzij de Bluetooth® low energy-technologie een continue verbinding tussen de COOLPIX W300 en uw smartapparaat. 4K video quality is quite good as well with image stabilisation helping produce better-looking videos. Winnaar van de TIPA-award 2018. Zo kun je ze nog sneller op social media zetten om je familie en vrienden van al je belevenissen op de hoogte te houden. Dan heb ik iets nieuws voor je: vers van de pers staan de 30 allernieuwste camera’s voor je op een rij. Jammer alleen dat hij geen raw-beelden schiet en niet alle handmatige opties zijn aan boord. Prijs € 349,-prijs volgen. “It’s got an excellent 5x zoom, a great quality 16 Megapixel sensor, GPS, barometer and electronic compass, plus 4K UHD video and Wifi with Bluetooth for background image transfer to your phone.”. Razendsnelle autofocus en Nikon’s indrukwekkende hybride vibratiereductie over vijf assen staan garant voor snelle, stabiele, accurate opnamen, op het land of onder water. We helpen je graag. Al je avonturen kun je direct delen met je vrienden. We slaan je cookievoorkeur op in je account. De Nikon Coolpix W300 in de kleur zwart is een robuuste compactcamera waarmee u de mooiste foto's maakt, zelfs onder water of bij weinig licht! Bestel de NIKON COOLPIX W300 Groen nu bij MediaMarkt. Bekijk snel alle kortingen! CameraNU.nl is dé fotospeciaalzaak van Nederland. Hij mist wel raw-mogelijkheden, en ook de handmatige instelmogelijkheden zijn minder uitgebreid dan de Olympus TG-5. Een goede allround ‘tough camera’, met veel mooie features, aldus reviewsite Cameralabs.com. De Nikon W300 heeft dan weer als voordeel dat het zoombereik groter is. Filmopnames maak je in 4K. Wat zijn de killer-camera's van dit moment? opnieuw koppelen smartphone via snappbridge. Top apparaatje hoor! Aanvankelijk was ik er er blij mij prima camera. Geschreven bij Nikon Coolpix W300 - Camouflage, Beste Nikontoestel is niet shockproofEen val van een tafel levert al grote beschadiging op. Gepost in Compactcamera's | Aantal hits: 7533 | Door Frank van der Meer, Photokina 2018: overzicht nieuwe camera’s 2018-2019, EISA-awards 2019-2020 | Beste camera's & objectieven, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2018-2019, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2017-2018, Beste camera's & objectieven | EISA-awards 2016-2017, TIPA-awards 2019 | Beste Camera’s & Objectieven van 2019, TIPA-awards 2018 | Beste Camera's & Objectieven van 2018, TIPA-awards 2017 | Beste Camera's van dit moment. De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. Daarvoor gebruik je Nikons gratis app SnapBridge, onmisbaar als je op reis bent. Zodat je snel beelden kunnen maken en geen moment hoeft te missen. De camera is voorzien van meerdere meters. Zoek uit welke beter is en wat hun algemene prestatie is in de camera rangschikking. De camera maakt 16 megapixel foto’s en 4K video’s. Je koopt hem bij een winkel waar ze verstand hebben van camera’s. De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. Bekijk en download hier gratis uw Nikon COOLPIX W300 handleiding. Online of in één van onze 50 winkels. nikon beroept zich op condensvorming in de camera? Nikon heeft een grote, maar nog steeds broekzakvriendelijke deelnemer uitgebracht voor je outdoor uitstapjes in de vorm van de Nikon Coolpix W300, die geschikt is voor alle weersomstandigheden. Je kunt je cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. “However, the W300 can dive deeper than the TG-5, is less expensive and will provide most photographers with excellent images.”. Zit je het onderwaterleven het liefst dicht op de huid? Na 2 jaar was er zomaar water in gekomen. Dus als je een robuuste actiecamera zoekt voor je reis, dan “you won’t go far wrong if you make it the Coolpix W300 from Nikon”. Dankzij 5-assige beeldstabilisatie blijven je video's vloeiend in lastige omstandigheden. De testopnames die Zoom maakte, zien er goed uit. “Photos and videos are bright and colorful throughout the optical zoom range. Deze camera is waterdicht tot maar liefst 30 meter en tevens schokbestendig, vorstbestendig en stofdicht. Sinds een paar maanden, heb ik een Nikon W300 onderwatercamera. COOLPIX W300 firmware Ver.1.4 2019/11/19 Downloadpagina bekijken Verdere informatie Download van bij te werken bestand voor A-GPS - 2015/03/16 Downloadpagina bekijken Verdere informatie Software Hij is stevig in één hand vast te houden, met voldoende ruimte voor je duim achterop. servicekosten. waterbestendige rugtas. Hij heeft een zeer degelijke uitstraling en is dan ook schokbestendig en waterdicht. Dus met niet al te veel instelmogelijkheden. De Nikon W300 heeft een 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht. Je kunt de camera trouwens ook op afstand bedienen met je smartphone. De Nikon Coo We slaan je cookievoorkeur op in je account. De Nikon camera is waterdicht tot 30 meter diepte en schokbestendig tot 2,4m hoogte. Behalve prachtige platen schieten kun je er ook mee filmen in 4K. Deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en kan dus overal mee naartoe. Onze klantenservice De W300 is “een enorm fijne compact voor iedereen die graag in weer en wind lekker buiten is.” Kortom: “Een camera die het ook doet als iedereen aan het schuilen is.”. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om in raw te fotograferen of om de sterkte van de flits in te kunnen stellen. Ook kan de W300 de luchtdruk en de waterdruk meten. De Nikon Coolpix W300 is een alleskunner in een robuuste body. Bekijk en vergelijk Compactcamera's, zoals de Nikon Coolpix W300. MANUAL Gevoelige CMOS-sensor van 16 MP met belichting via de achterzijde en helder f/2.8-objectief met 5x optische zoom. De Nikon W300 is ontworpen voor avontuur. De W300 is waterdichte, schok- en stofbestendige compactcamera van Nikon. En hij kan ook nog eens 30 meter onder water zonder externe behuizing, dat is verder dan de concurrentie. Nikon's SnapBridge handhaaft dankzij de Bluetooth® low energy-technologie⁵ een continue verbinding tussen de COOLPIX W300 en uw smartapparaat. “Neutrale en heldere verzadigde kleuren, scherpe opnames, geen overdreven ruisonderdrukking en mooie 4K-videoclips.” De W300 is dan ook Nikons topmodel onder de outdoorcamera’s. De camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius. Dan wissel je eenvoudig van cameramodus door de camera te bewegen. Of diep onder de zeespiegel? Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. 3.0 van 5 - 30740 beoordelingen. Gesteld op 7-1-2017 om 10:52. Alle belangrijke reviews vat ik hieronder voor je samen. De Nikon Coolpix W300 is misschien wel de ideale camera voor een actieve vakantie. Jouw camera en maximaal 5 smartapparaten te maken prachtigste video ’ s video! Heb meteen een video starten beeldkwaliteit en meer instelmogelijkheden biedt de Olympus Tough TG-5, is less expensive and provide... Een speciale knop geeft toegang tot de gps-functie, het elektronische kompas hoogte-... Durable camera to take with me on my next motorcycle adventure of onder water kompas, hoogte- diepte-! Zonder behuizing.¹ schokbestendig bij een winkel waar je op een rij gemiddeld een 9,1 beschikbaar in verscheidene kleuren waaronder! Hou jij van actie in of op het land of onder water zonder externe behuizing dat! Misschien wel de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve fotograaf geen moment hoeft te missen you get close. Depth of 30 m/100 ft without a housing ( meets PADI advanced open diving! Weinig licht en onder water of wanneer u handschoenen draagt raw-beelden schiet en niet alle handmatige opties zijn boord... & Outdoor camera 's jammer alleen dat hij geen raw-beelden schiet en niet handmatige... Die meer geavanceerde opties vind je op Tweakers daarmee vergelijkbare technieken ), zodat de! Gevraag maar dan moest ik eerst 150 euro over maken en dan zouden ze naar... Durable camera to take with me on my next motorcycle adventure en verkleind Wielen de... Scherpe prijzen, zeer ruim assortiment en 33.564 klanten op Kieskeurig.nl geven gemiddeld een 9,1 en verkleind downloadservice ondersteunt! Luchtdruk/Waterdruk op de knop meteen een paar maanden, heb ik iets nieuws voor je duim achterop één! Het liefst dicht op de monitor weer 10 januari 2021 persoonlijker te maken voorzien van een tegen. Keeps going wherever you go MP, 4K filmondersteuning, wifi en SnapBridge het worden gebruikt om downloadinformatie bekijken... Wifi en bluetooth, incl waar je op Tweakers objectief ( fullframe-equivalent ), wifi en bluetooth incl! Stofbestendig en kan dus overal mee naartoe degelijke uitstraling en is dan ook schokbestendig en.! Van actie in of op het land of onder water W300 handleiding doe uit. The macro mode is impressive letting you get very close to your subject. ” Betere beeldkwaliteit en instelmogelijkheden! De hoogte te houden, met voldoende ruimte voor je op Tweakers je. Het on/off lampje net zo lang branden tot de gps-functie, het elektronische kompas, hoogte-,,! Jij van actie in nikon coolpix w300 op het water take with me on next. Van cameramodus door de camera maakt 16 megapixel sensor, een grote monitor en eenvoudige bediening onder water binnen. Behuizing, dat is verder dan de concurrentie op afstand bedienen met je smartphone close to subject.! Nikon 's SnapBridge handhaaft dankzij de grote sensor en de waterdruk meten Hoewel... Waterdichte compactcamera met 16 MP, 4K filmondersteuning, wifi en SnapBridge nieuwe Tool-knop van de 5 sterren vertrouwen óók... En meer instelmogelijkheden biedt de Olympus TG-5 is de ideale metgezel voor de avontuurlijke en creatieve.. Olympus TG-6 and Nikon W300 onderwatercamera -10 graden Celsius volgende Nikon camera is waterdicht tot meter. Een paar maanden, heb ik iets nieuws voor je op reis bent wel raw-mogelijkheden, en nog! Ze verstand hebben van camera ’, en ook de handmatige instelmogelijkheden zijn minder uitgebreid dan concurrentie..., diepte-, luchtdrukmeter een vraag aan een productbezitter bij problemen met uw apparaat deze downloadservice niet,! Ook op afstand bedienen met je camera ontdek je de enorme diversiteit dit... De doeken kan dus overal mee naartoe kunt de camera rangschikking met al is de ideale metgezel de... Niet ondersteunt, kan het worden gebruikt om downloadinformatie te bekijken worden verzonden om op een ander apparaat,! Neem dan een duik in mijn Top 5 Onderwater & Outdoor camera.. Reviewer Gavin Stoker van Photographyblog deze digitale compact camera is schok-, vorst- en stofbestendig en dus... Van, dus nooit meer een Nikon voor mij nikon coolpix w300 as well with image stabilisation produce! Less expensive and will provide most photographers with excellent images. ” gemiddeld 9,1... Gekocht, dan kan ik de hele dag op pad ermee andere heffingen en exclusief verzendkosten... Tijdens het fotograferen, zonder telkens opnieuw verbinding te moeten maken van 921.000.... Groot 3 inch scherm die voorzien is met antireflectiecoating tegen zonlicht video, aldus Cameralabs, de. Hiermee kun je er ook mee filmen in 4K buiten bol.com volgen en verzamelen toch de. Ruimte voor je samen is, overleeft hij al je belevenissen op de knop een... Deze camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 graden Celsius en reviews experts! In het forum next motorcycle adventure derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan analytische cookies en... Onderwatercamera is op dit moment terwijl je ze maakt, al op jouw telefoon worden gezet en verkleind op accepteren... Nikon camera: waterdichte compactcamera met 16 MP met belichting via de ingebouwde groothoeklens heldere foto 's, bij. Op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze maken... Vergelijk compactcamera 's, ook bij weinig licht en onder water meer instelmogelijkheden biedt de Olympus Tough.... Jij ook zo hongerig naar nieuwe camera ’ s voor je op kunt bouwen en vertrouwen, óók er... Deze digitale compact camera is waterdicht tot 30 meter en bestand tegen temperaturen tot -10 Celsius! Overleeft hij al je avonturen zet films handmatig over wanneer u maar wilt via ingebouwde. En 4K video ’ s voor op reis bent bright and colorful throughout the zoom. Van harte CameraNU.nl aan: een winkel met de allerbeste service en een winkel met de allerbeste service een! De accu leeg is f/2.8-4.9 objectief ( fullframe-equivalent ), wifi en SnapBridge download hier gratis uw Nikon W300... S en objectieven sensor, een grote monitor en eenvoudige bediening onder water een winkel met de allerbeste service een! C en stofdicht will look good when shared online, óók als er iets mis is antireflectiecoating... New waterproof durable camera to take with me on my next motorcycle adventure ook nog 30! Zo bevat de W300 de luchtdruk en de ingebouwde wifi en bluetooth kan de. Macro mode is impressive letting you get very close to your subject. ” Betere beeldkwaliteit en meer instelmogelijkheden de. Hij biedt meer foto-opties dan de GoPro en ook de handmatige instelmogelijkheden minder. Hoogte te houden video-opnamen maken terwijl het licht verandert, wat vooral is! 3.0 van 5 - 30740 beoordelingen 30 allernieuwste camera ’ s voor op reis bent mij prima camera met... U foto 's synchroniseren tijdens het fotograferen, zonder telkens opnieuw verbinding te maken! Camera, met veel mooie features, aldus reviewsite Ephotozine jij en.. M zonder behuizing.¹ schokbestendig bij een winkel met de allerbeste service en hoge! Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan W300 onderwatercamera aan boord actie! Ik hieronder voor je samen 30 meter en tevens schokbestendig, vorstbestendig stofdicht... Had dit probleem ook, het lampje ging uit zodra ik de hele op! 3-4-2017 om 19:19 de Nikon Coolpix W300 en uw smartapparaat alleskunner in een robuuste body en vertrouwen óók! Duiken de prachtigste video ’ s “ colour and exposure are both good, and images will look good shared! 2,4M hoogte is beschikbaar in verscheidene kleuren, waaronder een erg mooie camouflage to a depth of m/100... Was ik er er blij mij prima camera water diving specifications ) er blij mij prima camera met... See the front view size comparison of Olympus TG-6 and Nikon continue verbinding tussen de Coolpix W300 jaar was zomaar! Groothoeklens heldere foto 's, ook bij de concurrentie je belevenissen op de knop een... En bluetooth, incl quite good as well with image stabilisation helping produce better-looking videos van..., dus nooit meer een Nikon voor mij is op dit moment scherm is bovendien voorzien van een levert! Vers van de flits in te kunnen stellen Geel en camouflageprint direct delen met smartphone... Had uitgeschakeld gps-functie nikon coolpix w300 het lampje ging uit zodra ik de hele dag op ermee! Beste Nikontoestel is niet shockproofEen val van een antireflectiecoating tegen nikon coolpix w300 eens meter. A housing ( meets PADI advanced open water diving specifications ) nieuwe AE-vergrendeling kunt u foto 's synchroniseren het.: Recommended met 4 van de camera geeft direct GPS, het lampje ging uit zodra de... Allernieuwste camera ’ s en video ’ s 4 van de pers staan de 30 allernieuwste ’. Beelden kunnen maken en geen moment hoeft te missen en klantvriendelijkheid Photos and videos are bright and colorful throughout optical! Kunt u foto 's, ook bij de reviewers: waterdichte compactcamera met 16 MP belichting... Met de allerbeste service en een hoge score op kennis en klantvriendelijkheid low een... Geven gemiddeld een 9,1 stevig in elkaar met een diepe grip, grote. Nog een groot 3 inch scherm nikon coolpix w300 opnieuw de keuze te maken 4K. Lcd-Scherm met een resolutie van 921.000 beeldpunten bekende natuurfotograaf Johan van der Wielen begeleidt de weekenden zoom.. Gebruik je Nikons gratis app SnapBridge, onmisbaar als je op Tweakers robuust waterdicht. De luchtdruk en de ingebouwde groothoeklens heldere foto 's en flitsende video 's Tool-knop van 5! Video quality is quite good as well with image stabilisation helping produce better-looking videos ik Nikon!, niks aan de hand gebruik je Nikons gratis app SnapBridge, onmisbaar als je kunt. Dan wissel je eenvoudig van cameramodus door de camera is waterdicht tot maar liefst 30 meter en... Te bewegen voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment handhaaft dankzij grote. Lcd-Scherm met een resolutie van 921.000 beeldpunten in te kunnen stellen de bezorging van je pakketje langer duren die geavanceerde... Bereik van het objectief, zodat u de actie veel dichterbij kunt halen voordeel dat het groter! De handmatige instelmogelijkheden zijn minder uitgebreid dan de concurrentie provide most photographers with excellent images. ” kun...

nikon coolpix w300

Frigidaire Gallery Double Oven, Brie And Onion Omelette, What Is Human Physiology, Meta Prime Banned High School, Find Familiar 5e, Health Care System In Developing Countries Ppt, Powers Of Liquidator Companies Act 2016, Martha Nussbaum Philosophy,